Pages

Tuesday, July 31, 2012

31 Juli: Två dagar kvar


Det har börjat sjunka in nu. Sorgen över att lämna allt har bytts ut mot nervositet och lycka. Det ska bli såååååå roligt och skönt att komma iväg även om jag såklart kommer sakna folk så att det gör ont. Igår var jag hos frisören, sa hejdå till några, fixade den sista presenten och växlade pengar. Det känns riktigt bra. Om två dygn är jag antingen på Heathrow eller på planet till New York! KINDA FAB hihi. Idag har jag redan hunnit få den sista Gardasilsprutan samt lämna in ett par skor på lagning. Köpte även ett par sandaler igår. Sådana där som turister har på sig som går att köpa på Intersport. Jag ska inte säga att jag är stolt över köpet men det är faktiskt bra att ha bekväma skor om man ska ut och gå mycket. Inte så rolig upplevelse om fötterna verkar konstant liksom. Btw citerar mamma.

Igår hände även en annan stor sak! Fick ett mejl från min area rep!! Hon skrev att hon hade träffat värdfamiljen och att de var underbara och att många barn i hennes släkt hade gått på McQueen och att alla älskade skolan. Känns bra alltså. Dessutom skrev hon att en tjej hade erbjudit sig att var min guide första dagen! Så jag fick hennes mejladress så att vi kan höras lite nu innan. Allt är bara så galet awesome just nu. Kommer inte sitta själv på lunchen yay! Just det, glömde nästan, fick en student handbook där det står om regler och event och sånt. De har homecoming dance, winterfaire dance och prom!

Innan frisören haha

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment