Pages

Wednesday, July 25, 2012

26 Juli: En vecka kvar

JAG ÅKER OM EN VECKA. Kan typ inte hantera mig själv. Det här är ju för bra för att vara sant. Ska till New York om en vecka. Och sedan ska jag få träffa min värdfamilj!!! Som jag har längtat. Idag har jag köpt presenterna som jag ska ge till dem. Väldigt gammelsvenskt eller vad man nu ska kalla det. Lite hembygdsslöjd, lite kurbits osv. Det blir nog bra. Jag är ju som sagt i Dalarna som på ett sätt är the heart of Sweden. Det var faktiskt riktigt praktiskt. Det finns för mycket skräpsaker i souvenirbutikerna i Gamla Stan.

Är såååå myclet gladare än jag ser ut men jag och Vera kollade på The Ring för ett litet tag sedan så det kommer ta ett tag innan jag kan work up a smile again.

xxx, Lilly

3 comments:

  1. OMG! EN VECKA??? :O Hur känns det??? Seriöst, vi måste träffas innan du åker! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Det känns helt galet! Vet på riktigt inte vad jag ska ta mig till. Livet är så surrealistiskt såhär precis innan. Ja, det måste vi! Kommer hem imorn så vi kan väl höras på sms? Puss! <3

      Delete
    2. Åhh, jag förstår det! <3 Låter bra :) (OMG DU ÅKER OM 6 DAGAR!!!)

      Delete