Pages

Sunday, July 29, 2012

29 Juli: Den där resfebern

Ni vet ibland när man ska åka någonstans eller göra något speciellt och man ligger vaken natten innan? Välkommen till mitt liv. Och det här började exakt en vecka innan. Jag ligger och stirrar upp i taket och tänker på allt och alla, ömsom leendes, ömsom snyftandes. Först tänkte jag att jag kanske skulle försöka tömma huvudet på tankar för att kunna somna men jag inser att jag inte vill somna. Jag vill tänka på allt. Det ska bli så otroligt kul att åka iväg till USA. Jag har inte ens påbörjat mitt utbytesår än men jag tycker att alla borde få möjligheten att åka iväg. Man känner sig så stark i sig själv. Om någon kallar en svag eller feg kan man bara säga "Jag ska åka till en annan kontinent helt själv, utan att känna någon i staden där jag ska bo, och vara där ett år". Suck on that liksom.

Nu: tillbaka till packningen!

Den snygga T-shirten (obs det finns en ryggsäck som matchar)

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment