Pages

Saturday, June 23, 2012

24 Juni

Nu är betygen och den extra lärarrekommendationen som skolan krävde båda inskickade så placeringen borde godkännas när som helst, förutsatt att skolpersonalen var nöjda med det jag skickade in. Vad det gäller visumansökan är det fortfarande problem kvar. Jag fyllde som jag tidigare nämnt i underlaget till visumansökan samma dag som jag fick instruktionsbrevet från STS. Trots det har jag ännu inte kunnat färdigställa min ansökan pga av det jävla fotot. Gick till en fotoaffär som utgav sig vara auktoriserad av amerikanska ambassaden att ta visumfoton. Visst blev fotot proffsigt men det följde inte instruktionerna som ambassaden gett, vilket jag påpekade två gånger men fotografen påstod att han skulle skicka en korrekt bild digitalt till min e-mail. Jag kommer hem och kollar inkorgen och idioten har skickat en bild med fel komposition.  Blir så himla irriterad på sånt här... Måste hursomhelst gå dit på måndag för att ta ett nytt foto. Hoppas bara att det inte blir bråk, jag får ta med mamma i så fall. Cuz that woman has got ballz, not kidding.

Kände mig lite som den här snubben, eller med andra ord; har inte tillgång till bilder på min egen dator.

xxx, Lilly

2 comments:

  1. Jag ska också till usa som utbytesstudent i år! Vilken organisation åker du med? :-)))

    ReplyDelete
  2. Hej:)
    SJälvklart är det ok att du länkar :)

    Jag ska höra med mamma om lite tips. Det va ju ett tag sen hon var där men ändå! Jag vet att hon har pratat om Lake Tahoe i allafall :D

    ReplyDelete