Pages

Thursday, June 7, 2012

8 Juni

Fick en laptop på födelsedagen i onsdags. SÅ HIMLA BRA. En MacBook Air så då behöver man inte gå omkring och tänka på hur tung datorn är hela tiden (obs i-landsproblem eller vad). Hursomhelst så är jag väldigt glad för det. Fick även det som jag önskat mig, nämligen pengar, och det var bra eftersom Stockholm Stad valde att dissa mig i sommarjobsärendet ännu en gång. Först så sa de att de skulle ge ut fler jobb så jag mejlade och frågade men då svarade de att jobben redan var utdelade. Kände typ för att svara "aha ok. Fuck off. Med vänliga hälsningar, Lillebil" men gjorde inte det. Är ju inte deras fel att alla söker liksom. Varför låter jag så bitter? Gaaah.

Har haft en bra dag. Inga lektioner och sedan avslutningspicknick med my sweet friends in the Drama Club som övergick till att bli en helkväll med bio och middag. Supermysigt. Kommer sakna alla så galet mycket!!


Ännu en anledning att vara lycklig! Fint väder i Reno, till skillnad från 10 grader och regn i Stockholm. Hahah ligger i vår natur att klaga på vädret.

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment