Pages

Sunday, June 10, 2012

10 Juni

Nej, usch så sjukt läskigt, nervöst och alldeles underbart. Om två dagar kommer jag ha avtjänat min sista tid på en svensk skola på ett ganska långt tag (obs vet att jag liknar skolan vid ett fängelse men det är ju lite samma känsla ibland). Nu när alla inlämningar är avklarade inser jag att stressen inte riktigt minskar bara för att arbetsbelastningen gör det. Går fortfarande omkring och känner mig helt stirrig av allt jag måste göra, ända tills jag inser att det bara är en känsla. Men det är känsla som har funnits så pass länge att den hunnit rota sig och jag antar att det är därför som jag har så svårt att bli av med den. Bör lägga till att jag går på KG, aka Pluggskolan med stort p, därav all prestationsångest.

Snart är det sommarlov och sedan ska jag till USA!!!!!!!!!!!!!!!!! Det ska bli mitt nya mantra. Klassfest i fredags förresten. Kändes bra att få ett avslut trots att jag kanske inte fokuserade så mycket på det just då.

ES1B (min klass). Haha det här är kanske lite creepy att lägga upp. Är själv inte med i bilden eftersom jag var sjuk och såg allmänt udda ut pga ögoninflammation. Too much information.. Aja, jag kan erkänna att jag var lite skeptisk till min klass i början av läsåret men they've grown on me. Känns konstigt att jag inte kommer gå i samma klass som dem varken till hösten eller när jag kommer tillbaka.

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment