Pages

Monday, June 4, 2012

4 Juni: Två månader

Det är nu ca två månader kvar tills jag åker (och de flesta andra utbytesstudenterna i Sverige också för den delen)! Har stött på frasen "till hösten flyttar jag över Atlanten och lämnar mitt vanliga liv bakom mig" så pass många gånger att den på något sätt tappat sin styrka. Vad betyder det egentligen? För mig blir det obegripligt. Det som däremot får mig att känna av lite fjärilar i magen är sådana där småsaker som man kanske inte tänker på. Som att stå i mataffären och inte veta vilken tandkräm man gillar eftersom man inte känner igen märkena. Så stört läskigt och underbart och spännande på samma gång. Vakna upp i en säng som inte är den man brukar ha men ändå känna sig som hemma.

The little things that make a difference. Två månader!!!!!!

Te med mami <3

No comments:

Post a Comment