Pages

Monday, June 11, 2012

11 Juni

Imorgon slutar jag skolan! OMG vad tiden går snabbt. Beroende på om jag kan komma tidigare för att gå med i cross country laget eller inte så kan det vara mindre än två månader kvar tills att jag åker. Två månader kvar med alla jag känner, i landet jag är van vid att kalla mitt hem. Snart ska allt ändras och jag ska äntligen bo i USA precis som jag alltid drömt om och uppleva det jag endast kunnat föreställa mig. Så himla galet när man tänker efter.

Förresten, hittade det här när jag kollade inkorgen på min födelsedag, blev otroligt glad. Äntligen börjar allt ordna sig! Obs suddade ut namnen ifall att de inte tycker att det är okej att jag delar dem på Internet. Har inte frågat än men tänker att jag gör det senare.


xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment