Pages

Thursday, June 14, 2012

15 Juni


Idag fick jag en superfin avskeds-/17-årspresent av min kära vän Clara som hon hade köpt i Nice! Kom fram till att hon är den vännen som jag känt näst längst. Det är skönt att känna någon så pass bra som jag känner Clara, det kan gå lång tid mellan gångerna vi ses men ändå är ingenting förändrat. Därför är jag inte ett dugg orolig för att tappa kontakten medan jag är borta. Fast vi ska självklart prata på Skype! Tusen kramar till dig min fina, underbara, roliga vän. Och tack för den fina presenten!

Check out the ring on that finger *Leslie voice*!! Den ska med till USA :) Obs det är min högerhand (not engaged). 

xxx, Lilly

2 comments:

  1. Åhh puss på dig! Va fint *tearing up over here* Klart vi aldrig kommer att tappa kontakten! Puss och kram finaste

    ReplyDelete