Pages

Thursday, June 14, 2012

14 Juni

Drömde en mardröm om avresan i natt! Så himla läskigt... Jag satt på en buss på väg till flyplatsen (ja, det var en dröm, alltså inte helt realistiskt) och fick panik när jag kom att tänka på att jag varken visste vad som låg i min resväska, var resväskan var eller hur den såg ut. Tror att jag hade bett mamma packa åt mig i drömmen lol. Hursomhelst så har jag börjat få lite panik över packningen. Min skola har ju som jag tidigare nämnt en dresscode som jag antar att man måste följa ganska noggrant. Det skulle vara hemskt att bli tillsagd och få kvarsittning. Egentligen är det ganska praktiskt att de har en dresscode, på så sätt kan jag enklare veta vilka kläder som ska med och inte. Fast det kommer ändå att bli jättesvårt att välja, har alltid beslutsångest... Samtidigt så ska det bli väldigt kul att packa. Då känner man verkligen att det är på riktigt liksom. Mindre än två månader kvar. Helt galet ju.

Det här är lycka.

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment