Pages

Tuesday, August 14, 2012

Truckee Awesomeness

Tja. Hehe. Jag ar fortfarande uppe i the cabin men ikvall aker vi hem. Idag ska vi som sagt till Lake Tahoe och troligen spendera eftermiddagen dar. Igar horde skolan antligen av sig sa jag ska dit pa torsdag som det ser ut nu. Kommer att ha English, Math, American Government + tre valfria. Yaaaay. Igar hade vi en riktigt mysig kvall. At grillad lax med pesto och spelade Apples to apples (ett sallskapsspel). Dessutom berattade mina fina vardfamiljemedlemmar om de olika amerikanska arstiderna och evenemangen som de brukar agna sig at. Nu i september vantar Labor Day (BBQ hos oss) och nagot mer som jag har glomt. Sedan finns det ocksa en Nevada Day :D Gosh, I love this place. Jag ursaktar bildbristen forresten men det har ar inte min dator, that's why.

xxx, Lilly

2 comments:

  1. Hej kära vännen. Du skulle höra det jag hör nu, en stackars åsna ensam i en hage gråter, låter både sorgligt och egendomligt. Här är varmt och fuktigt och fantastiskt kul. Kram från mamma i Le Moustier. Dordogne, France

    ReplyDelete
  2. Kul att se/läsa att du har det bra :)

    ReplyDelete