Pages

Sunday, August 12, 2012

The economics of happiness

Det ar egentligen ganska enkelt. Underbara manniskor, vacker natur, perfekt vader, god mat = fullandad tillvaro. Jag har verkligen haft tur som fatt en sa fantastisk familj. I fredags var jag i the grocery store for forsta gangen vilket var valdigt coolt. Pa kvallen akte jag, min vardmamma Armida och min vardbror Carlos upp till stugan som ligger 40 min bort, i staden Truckee, CA. Det ar saaaaaaaaaa vackert har. Valdigt olikt Reno men anda vackert. Natten till lordagen sov jag 12 h. Man blir valdigt trott av allt nytt, antar jag. Gar och lagger mig runt tio varje dag for jag kan inte halla mig uppe. I lordags kom min vardpappa Alan, min vardbror Ben och min vardfaster Laury hit. Vi gick till stranden som ar en liten promenad harifran. De hade tennisbanor, lekplats, volleybollbana och basketballkorg. Det var ganska mycket folk men inte for mycket. Idag akte vi in till Old Town Truckee och sedan grillade vi (igen haha). I heart BBQ.
Jag har sett hummingbirds, steller's jays och chipmunks (Ulf och mamma, ni skulle alska det).

Imorgon kommer min vardbror Sam fran DC och pa tisdag ska vi pa en Shakespeare festival vid Lake Tahoe. Efter solnedgangen sa startar pjasen, ascoolt lix. Lol tont.

Ska ga och kolla pa filom med the family.

xxx, Lilly

2 comments:

  1. Gud vad bra att du har det bra! När börjar skolan? Ähh, idag ska mamma betala in första avgiften!! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skolan börjar 27/8 :) ÅH ÄR SÅ GLAD FÖR DIN SKULL! Big day :D

      Puss <3

      Delete