Pages

Tuesday, August 7, 2012

Hello again - a few days later

Hej alla! Vi har så galet mycket att göra hela tiden att jag inte hunnit blogga. Det får inte bli en för stor del av min tid här i New York. Idag var vi på Jones Beach på Long Island och det var verkligen en upplevelse. Stranden är för det första sjukt lång. Det är den man ser när man flyger in över New York. Dessutom är den jäääääääättebred. Det var en riktigt bra dag i alla fall. Vädret är mycket mer behagligt nu också. Inte lika mycket luftfuktighet. Jag får berätta mer om veckan i New York när jag kommer fram till Reno. Imorgon ska vi packa, repa inför showen, ha själva showen och sedan disco (lol men ska inte döma).

Det här lägret är som ett litet prova-på-utbytesår. Man får prova på hemlängtan, skaffa vänner, tvivla på om man har vänner samt inse att man har det. Det är nog svårt att förbereda sig inför ett utbytesår men jag tycker ändå att de har lyckats väldigt bra med det här lägret.

I bussen på väg till the campus. Ska fixa mer sedan, har fortfarande många i kameran.

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment