Pages

Monday, May 7, 2012

7 Maj

Fick precis ett mejl från min värdmamma som berättade att de nu har fått ansökan och att de ska skicka in den redan i veckan. Mamma pratade även med en på kontoret som sa att de hade haft kontakt både med skolan och med en områdesrepresentant så det verkar som om allt rör sig i rätt riktning. Efter helgen i Göteborg så har jag verkligen börjat inse att allt är på riktigt och det känns så obeskrivligt underbart.

Apropå Göteborg, det var jätteroligt att vara där och träffa andra som ska göra samma sak som en själv. Som utbytesstudent är man (lol det kanske bara är jag) ganska så uppslukad av den kommande avresan och det är lite jobbigt att inte kunna prata om sitt utbytesår så mycket som man kanske vill med sina vänner. Därför kändes det väldigt givande att få prata om allt med de andra blivande utbytesstudenterna. Alla var oerhört sköna människor som  jag förhoppningsvis kommer att träffa igen.


Jag lyckades se lite äcklad ut på bilden lol men jag hade det faktiskt bra.

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment