Pages

Saturday, May 19, 2012

20 Maj 2012

Mamma har nu beslutat att jag kommer få ta med le MacBook till USA! Är så lycklig (och tacksam o.s.v. om du läser detta, kära mami)!! Hade nämligen inte tänkt ta med mig någon dator eftersom min andra laptop är ganska kass. Den är väldigt seg och har inte så stort minne. Fast det hade å andra sidan också varit problematiskt eftersom jag skulle ha saknat å, ä och ö-tangenter.
Tur jag har som har en så god och generös moder (obs handlar ej endast om datorn, hittade nämligen den sista fakturan på köksbänken tidigare idag hehe). När jag ändå är igång så vill jag påpeka hur lyckligt lottad man är som kan följa sina drömmar trots att de är komplicerade och kostsamma. Alla har inte råd att ha drömmar, än mindre realisera dem.

My beloved baby

Där skymtar den i vänstra hörnet... Lol ska sluta va hater nu, den är inte så värdelös

xxx, Lilly


No comments:

Post a Comment