Pages

Tuesday, May 22, 2012

22 Maj

Okej, jobbig dag idag. Samtidigt är jag av någon anledning förvånansvärt glad. Hade nationella i matte imorse i ca 4 h... Det gick så dåligt att jag skrattade efteråt. Man kan ju lika gärna vara glad när man vet att man är körd. Nej, men skämt åsido så står det nog mellan ett E och ett F. Och med F menar jag inte ett Asian F utan ett riktigt jävla fail. MAGAD NOT GOOD. Min lärare har också sagt att i princip hela betyget baseras på provet, så yes. Det skulle ju sätta käppar i hjulet för mina USA-planer helt klart. Det blir till att hoppashoppashoppas. Kanske rentav får ta och bli religiös tills betygen sätts. Måste även tillägga att det här inte är någon slags svensk blygsamhet som man påträffar så ofta annars. Man behöver ju typ ett uttryckslexikon för att förstå svenskar. Something like this:

Hur gick det på provet? (lägg märke till svenska keywords)

Jag svarade typ inte på några frågor! Kunde INGENTING! betyder: Jag missade några frågor men det gick helt okej.

Det gick väl sådär... betyder: Det gick riktigt bra, tror faktiskt att jag får ett A.

Det gick faktiskt ganska bra betyder: IMMA GET AN A, BITCHES!!!! YYYAAAAAYYY!!!



Ja, jag vet. Vem tar bilder med effekt i Photo Booth efter att de fyllt tolv? Uppenbarligen me, myself and I. (Obs ser inte ut som ett grottmonster i verkligheten, bara lite :))

xxx, Lilly

1 comment:

  1. Åhh, Billy! Du är bäst på att tyda svenskar. Stämde så väl, men tror det gick bättre för dig än du själv tror! ;)

    ReplyDelete