Pages

Tuesday, January 17, 2012

18 Januari: Överlevnadsguide

Jag läste just en underbart bra överlevnadsguide för utbytesstudenter. Hon som har skrivit den ger tips för vad man ska tänka på innan och under sitt utbytesår. Väldigt rätt på och ärligt. Like it.

Anyways, det jag tänkte säga är att det är dags för mig att sluta läsa andra utbytesstudenters bloggar, eller åtminstone dra ner på den hobbyn rätt rejält. Jag älskar att dagdrömma och har väldigt lätt att förvänta mig för mycket. I och med att jag läser mycket om andras upplevelser så har jag börjat oroa mig lite smått för huruvida mitt år kommer bli lika "bra". Just nu vill jag inte behöva oroa mig alls, jag vill bara längta och må bra, så därför tror jag att det blir bäst såhär. Fast det är klart, jag har inspirerats väldigt mycket av andras USA-bloggar så att läsa många sådana har haft fördelar såväl som nackdelar.



xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment