Pages

Wednesday, January 11, 2012

11 Januari

Några veckor sedan man skickade in ansökan och jag börjar redan bli otålig. Heheh. 
Vill bara att de ska ringa/maila/whatever och säga att allt är ordnat, dvs att de har hittat en områdesrepresentant som bor relativt nära min värdfamilj och att skolan har gått med på att ta emot mig. Skulle inte det vara ganska underbart? Detta till trots är jag beredd på att få vänta ett rejält tag men det gör i och för sig inte att jag har slutat längta efter dagen då allt är fixat och klart.

Vill inte på något sätt låta skrytsam men jag är så nöjd med min placering. Jag kom nyligen på att jag hade kunnat hamna i Alaska, dit jag verkligen inte vill åka (av någon konstig anledning). Om man har sett filmen Into the Wild så är det enklare att förstå. För att inte nämna familjen!

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment