Pages

Monday, February 6, 2012

6 Februari

Okej, jag vet att det är dumt av mig men nu är jag irriterad för att ingenting händer. Man kan ju få vänta hur länge som helst på nyheter men jag tänkte att det kanske skulle gå snabbare i mitt fall, alltså eftersom jag har valt familj själv. Jag känner för att ringa till STS:s kontor och fråga hur lång tid det kommer att ta men de känner typ mig vid det här laget.



Jag vill bara säga att jag är medveten om hur barnslig jag är. Lite som ett störande småbarn som sitter i baksätet och gång på gång upprepar frågan "är vi framme snart?". Hur som helst så vet jag inte riktigt vad jag ska ta mig till. Min kära mamma har skrivit ut en kalender så att jag kan räkna ner dagarna kvar tills jag åker. Jag har i och för sig inte fått något avresedatum men på ett ungefär.



Så, bara 192 dagar kvar. Det känns ju bra. Haha, fan vad missnöjd jag låter. Är förstås inte det. Det ska bli så underbart. Så underbart att jag literally can't wait.



xxx, Lilly

2 comments: