Pages

Friday, February 10, 2012

11 Februari

Äntligen lite nyheter! Dock inte om familjen eller så men jag är nöjd i alla fall. Häromdan fick jag en inbjudan av STS till avreseläger och avresemöte. Så jag har anmält mig till lägret i maj för utbytesstudenter som ska till USA och det ska bli så himla roligt! En helg i Götet sitter ju aldrig fel heller. Hehe. Det är ganska kul att Göteborg är utbytesorganisationernas huvudstad. Typ. STS:s kontor i Stockholm är pyttelitet.


Tror att stället dit vi ska ser ut såhär men jag kan absolut ha fel.

xxx, Lilly

3 comments:

  1. jo, det är inte så många som väljer det men jag tycker det verkar rätt så grymt! :)
    ja självklart är det okej :) har länkat dig också :)
    kram!

    ReplyDelete
  2. sv: Åh ja!! Tänk när man går där på Manhattan! Haha... Har faktiskt inte tänk så mycket på jetlagget, har aldrig varit med om det så jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig! Men yes, det lär man ju få, det är ju ändå 6 timmar bakåt liksom.. -_x

    ReplyDelete