Pages

Thursday, December 1, 2011

1 December

(Första december idag, ingen snö? OMG?!)
Jag var på STS:s Julmingel igår och det var faktiskt riktigt kul. Jag och mina föräldrar med dem som anordnar min resa om praktiska frågor och sedan men en kille som var utbytesstudent i Texas förra läsåret om allt annat helt enkelt.
Det han sa var verkligen inspirerande och jag har inga tvivel alls. Inte för att jag har haft det tidigare heller direkt men det känns väldigt skönt att veta vad man vill. Och som sagt, att inte tvivla på sina drömmar.

Jag tycker att alla som funderar att studera utomlands ett år ska våga ta steget och göra det - för det kommer vara det bästa beslutet man någonsin tagit.


Studera utomlands med STS High School är kul
Bilden är från STS:s hemsida (hittar inte några egna bilder som är både intressanta och relevanta...tyvärr).

Det kanske inte verkar som det men jag måste bara uttrycka hur LYCKLIG jag är! Min dröm håller på att gå i uppfyllelse!

xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment