Pages

Sunday, March 4, 2012

4 Mars

 Nu är sportlovet slut. Så himla tragiskt. Jag orkar inte. Jag har hur som helst varit jätteduktig, har nämligen övat slalom inför nästa år. Det var första gången jag åkte utför på fem år så jag hade faktiskt fjärilar i magen innan. Ramlade dock ingen gång alls. Passade även på att hoppa lite i backen. Äsch, jag ska inte sitta här och skryta (det var ett pyttelitet hopp och jag var i luften i typ en fjärdedels sekund lol). 


Anledningen till varför jag valde att trotsa fjärilarna och ge mig ut i oversized vinterutstyrsel är att min värdfamilj har berättat för mig att de ofta åker slalom. Så nästa år blir det skidor i Cali. Det kommer att vara jätteskumt. När man tänker på Kalifornien så poppar bilder på palmer och stränder upp i huvudet, inte snö och skidliftar. Stället där vi kommer åka om allt går bra (den amerikanska organisationen tar mycket tid på sig att se till att allt kommer att fungera) heter Sugar Bowl och ligger i nordöstra Kalifornien.





Det här sista har ingenting med USA att göra överhuvudtaget... Det är en låt som jag har på hjärnan. Har nu lyssnat på den nio gånger i rad (no joke). I suggest you do the same. Så otroligt bra.


xxx, Lilly

No comments:

Post a Comment